Hejsan!

nu ska jag starta en film till! vet inte hur många filmer jag har kollat på idag! haha, men det blir nog den sista, kanske kollar på en till efter denna! vet inte riktigt vilken jag ska se!
var i stallet innan en runda också, längtar riktigt mycket till jag får börja rida igen, saknar det riktigt mycket♥
och när jag var i stallet så gick min katt in i sadelkammaren, sen så när jag skulle öppna dörren igen så hoppar en katt ut och jag blev jätte rädd. haha, först blev jag jätte rädd men sen började jag skratta. min katt öppnade en dörr, haha!
sen har det inte hänt så mycket mer idag! mår fortfarande inte så jätte bra :( men ska försöka gå till skolan imogon ändå!
måste träffa sandra&fanny♥
men nu sk jag gå och äta glass.

/Elin


Kommentarer
Postat av: sandra

Du måste komma till skolan gumman, saknar dig jätte mycket, ändå fast vi träffades i fredes :)<43333333 puss cooling :)

2011-08-28 @ 21:31:03
URL: http://dahlbergsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0