Lördag

Hade en riktigt rolig kväll igår!
åkte till en marknad typ :P
Sandra hängde med in och min syster, träffade simon, tristan, joel, simon, victor och några till. sen gick träffade vi en annan som också heter simon ;) var med han lite sen gick han en stund.
De andra killarna åkte hem och då träffade vi simon igen, sen var vi med han tills vi åkte hem. hade en riktigt trevlig kväll!
Idag åkte vi in där igen, fast bara jag och min syster.
träffade simon idag igen och pratade lite med han för sen så åkte vi hem igen, skulle bara in och byta ett ´par skor ;)
så nu är jag hemma igen.
sen har det inte hänt så mycket mer!

tänkte innan att vi har redan gått en vecka i skolan, men det känns som vi har gått i typ en månad.

/ Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0